آخرین خبر‌ها از وضعیت جسمانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های حرم مطهر رضوی در عید سعید قربان مضجع شریف امام رضا (ع) در آستانه دهه «ولایت و امامت» غبارروبی شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) استقبال از «نوای مهر هشتم» | طرح تولید کتاب صوتی در کتابخانه حرم مطهر آغاز شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) عکس‌هایی از زائران بیت الله الحرام در سرزمین وحی برنامه‌های کودکانه دهه ولایت در حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی ویژه زائران غیرایرانی در دهه ولایت + جزئیات عرفه، روز عرفان حسینی میزبانی ویژه حرم مطهر رضوی از زائران در روزهای عرفه و عید قربان (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) برگزاری دعای عرفه ویژه زائران غیرایرانی در حرم مطهر رضوی (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سخنان رهبر معظم انقلاب درباره «عرفه» | هر کس دعای عرفه را تا آخر بخواند متحول می‌شود روز عرفه آمد و هنگام دعا شد| گزارش ضیافت مؤمنانه زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در عرفه ۱۴۰۳+ فیلم متن کامل دعای عرفه امام حسین (ع) همراه با ترجمه + صوت اعمال و دعا‌های روز عرفه ما به قربان تو رفتیم جهانی که عرفه برای ما خلق می‌کند ناگفته‌هایی از حقایق نهفته در عید قربان و روز عرفه زمان اقامه نماز عید قربان در حرم مطهر امام‌رضا(ع) (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) تولیت آستان قدس‌رضوی: فداکاری جامعه پزشکی در ایام کرونا باید ثبت و ترویج شود
سرخط خبرها

مدیر تولیدات انتشارات آستان قدس رضوی: دوره جدید عصرانه داستان‌نویسان رضوی به تولید کتاب منتج خواهد شد 

  • کد خبر: ۱۶۱۸۶۵
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
مدیر تولیدات انتشارات آستان قدس رضوی: دوره جدید عصرانه داستان‌نویسان رضوی به تولید کتاب منتج خواهد شد 
مدیر تولیدات انتشارات آستان قدس رضوی گفت: در دوره گذشته جلسات عصرانه پیرامون مباحث داستان‌نویسی شکل گرفته بود اما در دوره حاضر وضعیت متفاوت است. این جلسات محصول‌محور بوده و دغدغه این دوره این است که منتج به محصول اثر ماندگار شود. 

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی سیم‌ریز امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه، در اولین نشست عصرانه داستان‌نویسان رضوی که در فروشگاه انتشارات به‌نشر برگزار شد، اظهار کرد: در دوره گذشته عصرانه داستان‌نویسان رضوی قریب به ۹۵ جلسه برگزار شده که جزو معدود جلساتی بوده که به این عدد در کارنامه برگزاری خود رسیده است. امیدواریم دوره حاضر را به عدد و محصول قابل توجهی برسانیم.

وی بیان کرد: در دوره گذشته جلسات عصرانه پیرامون مباحث داستان‌نویسی شکل گرفته بود اما در دوره حاضر وضعیت متفاوت است. این جلسات محصول‌محور بوده و دغدغه این دوره این است که منتج به محصول اثر ماندگار شود. به‌نشر جزو معدود برگزارکنندگان رویدادهای فرهنگی است.

سیم‌ریز گفت: بنای ما در دور جدید عصرانه داستان‌نویسان رضوی بر این خواهد بود که از حضور داستان‌نویسان برای اخذ خروجی در قالب کتاب بهره‌برداری کنیم. بر مبنای آنچه در جلسات مطرح خواهد شد مرحله به مرحله پیش می‌رویم تا به تولید کتاب منتج شود.

مدیر تولیدات انتشارات آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: علاوه بر مباحث کلی در حوزه داستان‌نویسی که در این دوره دنبال می‌شود، همه اهالی قلم که در این جلسات شرکت می‌کنند، تولید کتاب را به صورت فردی کلید می‌زنند. تلاش ما این است این جلسات به سمتی پیش رود که حاضران در عصرانه صاحب اثری به عنوان خروجی باشند که قابلیت چاپ در انتشارات را داشته باشد.

وی با بیان اینکه بعد از رکود دوره کرونا در حال حاضر بازار کتاب از حداقل‌های لازم برخوردار شده و اکنون اقبال خوبی وجود دارد، عنوان کرد: اکنون محدودیت‌هایی در حوزه قیمت کاغذ و هزینه چاپ وجود دارد. اگر کاغذ گران شده، سهم ۱۰ تا ۱۲ درصدی مولفین نیز به همان میزان ارتقا پیدا کرده است. اگرچه ناشر و مشتری از افزایش قیمت کتاب متضرر می‌شوند اما برای مولف اینگونه نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->